L’any 2005 la marca de sabates i accessoris ALDO i YouthAIDS, una iniciativa d’educació per a la prevenció del sida, van crear una fundació internacional i una campanya publicitària de conscienciació per educar i conscienciar als joves de la importància de prevenir el sida.

ALDO va acudir a la agencia de publicitat KraftWorks amb la idea de crear una poderosa campanya de publicitat per llançar la seva iniciativa. La campanya “Hear No Evil? See No Evil? Speak No Evil?” s’estendria a revistes i articles de moda a 20 ciutats d’Estats Units, Canda i Regne Unit durant els mesos d’agost i setembre i duraria tota la tardor.

Peter Lindberg va ser el fotògraf encarregat de realitzar la campanya, que va comptar amb rostres tan coneguts com Salma Hayek, Ashley Judd, Penelope Cruz, Elijah Wood, Cindy Crawford, Josh Lucas, Christina Aguilera i LL Cool J. Cada un d’ells va ser retrat en en blanc i negre amb la boca, els ulls o les orelles tapades. A més, les imatges contenien els següents eslògans:

- El sida mata a un nen cada minut. Quan la veritat s’estén, el sida no.
- 3 milions de persones van morir l’any passat de sida. Divulga la paraula, no l’enfermetat.
- La majoria dels infectats amb sida no ho saben. Quan la veritat s’estén, el sida no.
- 14.000 persones contrauen cada dia el sida. Divulga la paraula, no l’enfermetat.

Creiem que és interessant incloure aquesta campanya en el blog ja que va tenir força èxit a Estats Units gràcies a la participació de personatges coneguts i a més és un exemple d'una campanya destinada a un target jove com el nostre.

*Per a més informació podeu visitar:

4 Comments:

  1. Anònim said...
    Què guai Aïda!
    m'agrada! I les fotos son xules.
    Molt bé!
    Anònim said...
    Ei em sembla molt be que penjem campanyes sobre el tema i és molt encertada aquesta perquè es dirigeix, com nosaltres, a públic jove.
    Serà útil tenir una idea del que ja s'ha fet per innovar i no repetir quan ens toqui fer-la a nosaltres.
    Gràcies Aïda G!
    Anònim said...
    És una bona manera arribar al target utilitzant líders d'opinió.
    Anònim said...
    hola molt bon dia!! a veure estem aquí l'alba i l'albareda parlant sobre les lectures i tal. Sería MOLT interessant q em passessiu (albareda) la vostra fitxa de lectures ABANS o COM A MÀXIM dijous al matí. feu apreton si cal, xo esq sinó no aniremalhora amb el timing i això no pot pas ser.
    doncs res! abraçades.

Post a Comment



Prost · Campanyes relacionades - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column