Le sida ne vous concerne pas?








¿ El sida no te concierne?
"Cada dia 20 personas se contagian en Francia. Homos o heteros, mujeres o hombres, ellos piensan que no ponerse el preservativo es un signo de confianza. Ahora saben que es lo contrario. Solo el preservativo protege del sida."


Campanya de prevenció del Sida d' Act Up-París (juntament amb una agència de comunicació). És del 2006.
M'ha semblat interessant penjarla perqué les imatges són molt impactants. Us animo a que poseu aquí les campanyes interessants que trobeu!

Més info sobre la campanya a: http://www.actupparis.org/article2373.html
i sobre la organització a: http://www.actupparis.org/

5 Comments:

  1. PROST said...
    trobo q aquesta campanya és super impactant. en breus penjaré la que us vaig enviar per mail (primer he d'apendre com va el blog jeje).

    un petó

    Aïda G.
    Anònim said...
    A mi també m'ho va semblar quan la vaig trobar.
    Si vols demà us puc explicar una mica com va aixó. Si no enviam la traducció i un resumillo i jo la penjo!
    petons!
    Anònim said...
    Ja veus, aquesta es impactant, el text perd rellevancia, només amb la foto...
    Per cert, bona tria, aixi anem tenint visions sobre el tema de diferents països
    Anònim said...
    Es impactant, però s'hauria d'analitzar si es una bona manera d'acostar-se al target, podria provocar una reacció negativa.
    Anònim said...
    deu ni do!!
    és molt impactant i amb això, suposo que va de bracet la conflictivitat però crec que jugant amb joves aquest tema està molt més assumit i per tant, crec jo que hem d'usar la manera en què el missatge s'interioritzi millor.
    Aïda woody, m'agraden moltissim aquestes campanyes!

    Merci


    petons, prost!

Post a Comment



Prost · Campanyes relacionades - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column